onsdag den 21. november 2012

Mit evighedsprojekt

For en ja 6-7 år siden købte min mor et gør-det-selv-broderi-juletræstæppe men da hun aldrig fik lavet på det overtog jeg det og ja må indrømme at jeg er slet slet ikke kommet så langt som jeg havde drømt om. Men NU har jeg vist fundet en løsning så jeg får lavet på det... Det skal bare ligge fremme i sofaen og ja det roder og ja det ser lidt træls ud men der bliver da lagt pænt sammen når der kommer gæster ;-) jeg har færdiggjort 1 julemanden og 1 med kaninerne. Har også en julemanden der er 90 % færdig men da denne blev startet for langt nede var der ikke plads ril den i bunden så den må pilles op. ØV!
Men nu har jeg over den sidste uge fået lavet mere end jeg har det sidste 1 1/2 år :O så mon ikke der snart kan færdiggøres flere dele at det store arbejde.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar